Thursday 21 February 2013

My Half

Assalammualaikum 
'My Half' is about the another of me .. and they are the another of me :) 
read it okayy =D


Arfah Natasya
 she is one of my half ... kalau aku ader masalah aku pergi kat die ..
die antara orng yg memahami aku .. last year mmg rapat ngan die .. sbb kitorang
satu dorm .. hahah .. mmg gile2 laa .. setiap kenangan ngan kau aku xpernah lupakan .. 
eh yg kat luar tuh .. jgn kacau arfah aku .. sapa kacau die .. mmg nak kene tendang manusia tuh :P
Arfah bukan bestie aku ... tapi die da macam adek aku .. sbb die yg paling comel ... 
Arfah Wa Sayang Lu !


Aiman , Nazhan , Kechik 
#whoa tiga orng nie mmg special laa ... terutama kechik ... yang pakai tudung tuu..
kechik pun satu dorm ngan aku ... klu dalam dorm die mmg gile2 ...
die xpernah sakitkan hati aku ... even die yg selalu ceriakan hari aku ..
kalau aku takot tido sorang2 .. aku akan tido ngan die .. xdr org lain da aku cari ..
kechik is my half too .. ILY 

Firdaus Ikhmal 
hahah ... die nie mmg part of me laa kan ... 
lepak ngan die xpernah bosan ... sbb mesti ader cerita yg nak di'story'
2012 ... rapat .. then aku turun kelas ... tapi kitorang still bertegur .. 
aku bangga kawan ngan die ... jgn sesaper pun ejek die 
kalau x ... aku tendang korang ... then kat asrama ... mmg best kalau ader die 
haha .. teringat kenangan 'Stinky' ... antara kenangan  paling awesome kat asrama ..
and kitorang adalah 'Belieber' ... rambut die tahun nie smart ..
bile cakap pasal bieber ngan die .. mmg macam tgh gossip .. kekadang menjerit ... #Waaahh rindu time tuh semuaa ... hope dapat lepak ngan kau lagy ..
He is My Half =D


Anis Natasha
minah nie .. mmg aku sayang laa kann ..
tahun lepas satu dorm ngan die ... dekat hujung2 tahun mmg rapat gile 
now dier da pinda ampang .. berharap untuk jumpe die lagi .. byk sgt kenangan ngan die 
yg boleh  buat aku nangis and smile ..
my Half ILYSM <3


Azrool Aziz 
heheh .. crush lama weii ..
now da macam adekk .. die pung da pindaa ... now mesti die da jady 'hotsewtuff'  kat
sekolah baru die ... setiap kenangan ngan die mmg x bole aku lupekan #LOL .. 


Nazhan 
he is my half ! ... 
gila sayang aku kat mangkuk nie ... sombong kekadang ... tapi tetap my adekkk ..
klu dulu aku tgk muke die .. aku teringat kat adek aku ... 
xtau eceno boleh rapat ngan die .. tapi mmg ohhsemm bile da knl dia ... 
Nazhanum =D


Actually ramai lagy .. tapi nanty aku tulis lagy tau ..
so to all my half ...
AKUSAYANGKORANGDOHH ..
hahah .. lagu blog ni pungg mmg untuk korang sbb tajuk die don't leave ..
aku xnak korang tinggal kan aku ... tapi yg paling penting jgn lupe kan aku ..
sbb tanpa korang .. aku pun x le survive kat asrama tuhh ... sayang aku kat korang .. hampir sama 
dgn sayang aku kat Leeminho :P ..
My Half I Love You All 

No comments:

Post a Comment

Comment Please =3