Monday 8 October 2012

SADNESS




hyeee...
nie mesty orang knl kan.. 
Syamim Athira

kay now aku tgh gadoh ngan die.. sbb aku gaduh ngan die pown aku xtau
tapi mmg ader something yg dier da buat sampai aku marah sgt at dier

ader satu hari tuh dier kene his******
kay tyme uh  aku xsanggup nk tgk dier merane ... aku nangis tyme uh
aku x tau knape 'bende' tuh cakap mcm tuh kat aku.. mmg aku terase
tapi aku x kesah ..

then after a few day .. 
dier blk asrama and dier nk jumpe aku

so ader lhaa bende yg kitorang settle kan..
malam tuhh jugak dier sakitkan haty aku again..
kau sebagai seorang kawan xperlu lhaa cakap mcm tuh..
kau tau aku rapat ngan 'die' xperlu la kau cakap mcm tuh kat aku... 

bile aku bace balik surat yg kau bagy at aku .. aku nangis weyhh..
aku nk kau yg dulu
yg x pentingkan lelaki
yg x pentingkan diri sendiri
selalu ader ngan aku 
slalu dengar masalah aku
selalu temankan aku
marah aku bile aku buat salah

aku nak kau yang dulu PLEASE !!



syamim kalau kau bace blog aku ni
aku nak kau tahu yg  aku sayang sgt kat kau
aku xnk kehilangan kau
aku nk kau sentiasa ngan aku

Syamim Athira
I LOVE YOU SISTER <3 

No comments:

Post a Comment

Comment Please =3