Thursday 30 August 2012

PMR candidates and him ..

ASSALAMMUALAIKUM .. lame da xpost at blog nie
kay .. harini hanum nak story pasal bestie di asrama


nie hafiza hamidi .. die baekk ngan aq
dier ader bgy aq surat nak bace x mehmeh..

hanum,
maafkan aku eh? even kau dah maafkan aku... tapi aku rase janggal.. yg pasal blog,twitter tu.. xpe aq xkesah :) .. aq nak ckp something nie AKU SAYANG KAU ..dan aq da harap kau adik ,bestie,jumior aq XD kekasih *eceyh*dan budak nakal bagy aku . =).. segale kesilapan kau selame kter knl ni, aku da lame maafkan dan aq harap kau pon same.. aq nak PMR tahun nie hanum,doakan aku lulus eh *amin*.. aq bru lepas frust sbb gadoh dgn mak aq ,dapat result teruk .. aq x mengharap simpati just nak baikkan keadaan .. aq manusie yg daif.. bayk dose aq lakukan .. aq bkn malaikat yg x pernah buat salah =3.. klu one day kau  berite 'kehilangan' aq.. satu je aq minx sedekahka al-fatihan ye buat aq *kau x kan tinggal kan aq* ..  jgn nangis tau.. aq x suke tgk adek aku yg sorang nie nie nangis.. cume satu je aq nk tgr .. hormat org tue drpd kau ya..ok lah sampai sini je kowt .. hope kau bace dan jgn lupe kan aq eh? ily <3

kau ada di kala ku suka 
 ku duka 
kau ada di kala ku perlu 
itulah sahabat


me to hafiza  : weyh aq sayang kau kay ... you make my life perfect ...kau xkan tinggalkan aq paham!


kay nie plak pa'in aq pown syg dier nie.. dier nie kdg akn kejut aq ile aq lambat bgn .. ader satu hary tu aq tdor ngan kechk and zira kat belakang .. then dier masok .. dier kater " weyh .. bangunlaa da pukol tujuh " terharu sgt time uhh .. sayang kau   FARAHIN <3


kay .. nie pulak kechik.. sume masalh aq ,aq citer at dier .. dier  mmg paham aq.. sorry sbb ary tu tengkng kau sbb kau kejut aq dri tdo.. :3.. aq syang dier nie sgt2.. now dier ader prob..hope bende tu settle cpt kay .. SAYANG KAU IZATTI <3

 kay nie najla.. dier nie da macm kakak aq.. weyh sayang ka doe.. dier nie pown ader prob .. hope settlr cpt kay.. don't be sad ILY 



nie plak aishah .. dier pown baekk ngan aq ... yg pakai baju hitam kayy.. da mcm family pownn.. 



kay ..ni syamim..my bestie .. dier pown ader tuli surat utk aq nak bace .. mehmeh 

dear hanun... aq syang kau bdk!! even kau da buat aq sakit haty.. tapi aq still syang kau.. kau dgr tu.. AKU SAYANG KAU !! walau kau ader benci aq tapy prasaan tu xkan ada dlm aty aq (eceyyh ayat novel gitu)  make sure YOU LOVE ME 2345!!.. aq da xde taon dpn!! HANYE TGGL KENANGAn WIFF KAU (hanum)..hope kau x lupe .. mcm2 aq da lalui ngn kau .. aq xpernah na wat kwn2 aq skit aty kecuali yg mmg buat aq bengang !!! (peace yo!!)aq sayang kau comel *eceyhchot*

SYAMIM & HANUM ... 


me to syamim :weyh aq lagi syg kau kay.. more than you know.. aq nk minx maaf pasal sume yg terjadi kay <3


hoho.. nie plak anis natasha.. dier nie pown aq sayang ..
dier pernah nasihat aq jgn pakai lens mase tidor.. kay yg tu sumpeh terharu .. ANIS WA SYANG LU  <3


nie pla .. azira .. aq slalu ajek dier.. tapi dier sabar jew ngan aq.. weyh aq syag kau sgtsgtsgtsgt...
maafkan aq ehh sbb slalu ejek kau ... miss chu..


taaaddaaaaaaaaaaaa
  nie besti aq .. my bbff *boy bestie forever*
dier nie sumpah baekk.even mak aq pown knl dier kay.. name dier nazhan .. rindu nk hang ngan dier nie kat alam ..hehe.. NAZHAN AKU SAYANG KAU BUDAK!! 




lagu blog nie aq tujukan kat bdk pmr and spm  .. aq xnk korang pergy dari hidop aku ... tapi aq nk tgk korang berjaya ..so aq harp korang boleyh dapat SBP or teknik kay... sayang korang sume

No comments:

Post a Comment

Comment Please =3